Goedkoop, snel en
comfortabel parkeren
bij luchthavens.

Maatwerkontwikkeling in de grootste zin van 
het woord, dat is wat we voor Quick Parking 
hebben gedaan en nog steeds doen.

Vertel ons jouw wensen!

Klantvraag

Quick Parking bestaat sinds 2007 en biedt goedkope, snelle en comfortabele parkeeroplossingen aan op inmiddels 9 Europese luchthavens. Quick Parking onderscheidt zich door een goede service, snelle luxe shuttles en locaties zeer dichtbij de terminal. Door de harde groei van Quick Parking, moest er een goed doordacht systeem gebouwd worden. De vraag van Quick Parking aan Juice: hoe kunnen we ons operationele proces optimaliseren, maar alles aan de klantkant zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken? Het doel was duidelijk; voor de gebruikers van Quick Parking moest er een nieuwe site komen waarbij het reserveringssysteem zo optimaal mogelijk functioneert.

  • Klant: Quick Parking
  • Sector: Vervoer
  • Services: Design, Website, Apps
  • Website(s): www.quickparking.nl
Vertel ons jouw wensen!

Aanpak

Onze aanpak bij dit project: Think big, Start smart, Scale fast

Groot denken, dat was stap 1. Quick Parking is heel ambitieus en in de afgelopen jaren enorm gegroeid. Diverse Europese luchthavens hebben zich bij Quick Parking aangesloten. Ook met reisoperators wordt samengewerkt, zodat zij een totaalpakket aan hun klanten aan kunnen bieden, inclusief de parkeerplaats op de luchthaven en de shuttledienst.

Door het in kaart brengen van de technische uitdagingen, zoals het toepassen van complexe formules om te berekenen waar er nog een parkeerplek beschikbaar is, is Juice slim gestart aan stap 2 van dit uitdagende project. We hebben een online reserveringssysteem neergezet, zodat de klanten van Quick Parking op een gebruiksvriendelijke manier een parkeerplaats kunnen reserveren. 

De laatste stap in dit proces, snel opschalen, is terug te zien in het doorontwikkelen en uitbreiden van de functionaliteiten. In de backoffice is er een krachtige flow ontwikkeld zodat de reserveringsinformatie gekoppeld is aan allerlei soort systemen, zoals o.a. de apps van de chauffeurs van de shuttles en de narrow casting systemen bij de hotels, om een optimaal operationeel proces te creëren. Een operator heeft inzicht in de apps van de chauffeurs en kan dus precies zien welke chauffeur er nog beschikbaar is en ingepland kan worden. Bovendien is er software ontwikkeld die de slagbomen, de inrij-terminals en de betaalterminals aanstuurt. 

Om dit alles gestroomlijnd en in real time te koppelen, zijn er API’s* ontwikkeld.

  • Responsive

    Geschikt voor alle denkbare devices...

  • Apps

    Handig app voor de reiziger...

  • Maatwerk

    In- en uitrij terminals...

Op zoek naar deze aanpak?

Het resultaat

Maatwerkontwikkeling in de grootste zin van het woord, dat is wat we voor Quick Parking hebben gedaan en nog steeds doen. Juice is de technische partner voor Quick Parking en samen wordt er nog steeds doorontwikkeld. Als partners groei je met elkaar mee en kun je samen steeds beter inspelen op de klantvraag. Quick Parking heeft hun markt kunnen verbreden door alle technische mogelijkheden die Juice kon bieden. Het operationele proces is efficiënter geworden en het reserveringsproces optimaal klantvriendelijk.

Op dit moment werken we aan een nieuwe look & feel en zal alles optimaal responsive gemaakt worden, zodat het via, web, tablet en mobiele telefoon optimaal werkt.

Hebben we jouw interesse gewekt?